Yritystilisi on lukittu, etkä voi tehdä tilauksia. Jos sinulla on kysyttävää, ole yhteydessä yrityksen ylläpitäjään.
Lataa

Tiedote

Read More
Sulje

Näin SLO Oy:ssä huolehditaan turvallisuudesta, saatavuudesta sekä toimintaedellytyksistä koronaepidemian aikana

Arvostamme ihmisten terveyden sekä asiakkaidemme asiakastyytyväisyyden korkealle. Noudatamme viranomaisten antamia määräyksiä ja ohjeistuksia, jotta työntekijöidemme ja asiakkaidemme turvallisuus on varmistettu asiakastyytyväisyyttä ja palvelua unohtamatta.

Turvallisuustoimenpiteet SLO:n myymälöissä

    • SLO:n toimipisteissä voivat työskennellä ja asioida vain täysin oireettomat henkilöt, jotka eivät ole 14 päivään käyneet ulkomailla (13.3. alkaen)
    • Toimipisteidemme ja logistiikkakeskuksen siivousta ja desinfiointia on lisätty.
    • Ohjeistamme asiakkaitamme käyttämään SLO App -sovellusta myymälöiden keräilykapuloiden sijaan.
    • Myymälöiden kahvitarjoilu hoidetaan kertakäyttömukeista ja kahviautomaatista.

Muut turvallisuutta edistävät toimenpiteet

    • SLO:n Logistiikkakeskuksen varastoautomaatti käsittelee jopa 2/3 tilauksista, jolloin tuotteiden manuaalikäsittelyn määrä minimoituu.
    • Varastokeräilijämme ja myymälähenkilökuntamme käyttävät henkilösuojaimia ja työskentelevät vain täysin oireettomina.
    • SLO:n henkilökunta tekee mahdollisuuksien mukaan etätöitä, ei tee lainkaan ulkomaan työmatkoja, ja kotimaanmatkoja pyritään välttämään.
    • Tapaamiset yhteistyökumppaneiden kanssa pyritään järjestämään sähköisesti.

Saatavuuden ja toimintaedellytysten varmistaminen

    • Olemme tehneet varautumisostoja kriittisille tuotteille, joiden saatavuus saattaisi olla uhattuna valmistajien tehdasseisokkien tai komponenttien saatavuushäiriöiden vuoksi.
    • SLO:n logistiikkakeskuksessa käyttöön otetuilla henkilöstö- ja muilla järjestelyillä on pyritty minimoimaan riskiä toimituskatkoista sekä rajaamaan jo ennakkoon niiden kestoa.
    • Toistaiseksi SLO:n varasto-ohjelman tuotteilla on hyvä saatavuus. Seuraamme aktiivisesti koronavirustilanteen kehittymistä yhdessä toimittajien kanssa, joilta ei ole tullut tietoa laajoista saatavuusongelmista 17.3.2020 mennessä yksittäisiä toimittajia lukuun ottamatta.  
    • Suurin epävarmuus kohdistuu tällä hetkellä projektitoimituksiin niiden tuotteiden osalta, jotka eivät ole SLO:n varasto-ohjelmassa.

Tilanne muuttuu päivittäin, joten toimitusongelmat saattavat ilmetä lyhyellä varoitusajalla.
Tämänkaltainen ennalta arvaamaton tilanne on kannaltamme Force Majeure, ja emme voi välttämättä pitää kiinni lupaamastamme toimitusaikataulusta.

Toivomme asiakkailtamme ymmärrystä mahdollisiin toimitusongelmiin.

LISÄTIETOJA

Toimituksiin liittyvissä kysymyksissä voitte olla yhteydessä olla yhteydessä SLO Oy:n omaan kaupalliseen yhteyshenkilöönne tai asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@slo.fi

 

Yhteistyöterveisin
SLO Oy

Huolehdithan turvallisuudesta
– anna SLO:n keräillä ja pakata tuotteesi!

1.  Tilaa Appilla tai verkkokaupasta koko logistiikkakeskuksen valikoimasta tarvikkeet huomiseksi myymälään tai suoraan työmaalle.


2.  Myymälänouto samalle päivälle

    • Siirrä SLO APP:ssä noutotuotteet ostoskoriin. Tunnistat noutotuotteet kuvakkeen vauhtiviivoista.
    • Valitse kohdassa TOIMITUSTAPA: Kerään itse myymälästä.
    • Soita konttorille ja kerro mihin aikaan haluat noutaa tuotteet.
    • Toimitamme tavarat sinulle asiakasnoutohyllyyn, noutokoppiin (osasta konttoreita löytyy) tai parkkipaikalle sovittuun aikaan.

Appiukko